Sunday, November 14

perempuan dan shopping ibarat irama dan lagu

disebabkan penyakit insomia aku yg tak dapat diubati ini..maka,ikut la bile aku nak update blog ni..hehe..
ceritanye semalam..maksud aku,siang tadi la...
pagi2 lagi ikut mak pegi konvo mey..sumpah tak de mud..maybe waktu itu selalunye aku masih nyenyak tidur..hehe..tapi disebabkan dah janji dengann adik aku,ikut gk la...bla2...

bile abah decide tak jadi pegi kenduri,aku dengan rela hatinye nk jadi driver mak aku harini pegi shopping kain untk kenduri angah..yes! weeee..=)

semangat pilih kain punye pasal,2 jam jugak aku menampak kt nagoya tu..gile penat!

tak cukup lagi,diorang ajak pegi KK home pulak...amik kau! penuh kete..gile betul...janji enjoy!! hehe

sampai kat kota lame,aku dh kepenatan dan kelaparan..sabar lagi..(pade hal dlm hati,cepat la balik..nk ym ni..adoiii)..boleh pulak buat acara buka hadiah beramai2 konon..untung laa..
balik je terus on! hehe..tapi kejap je ym..sbb dia ngantok dan penat..sebab nak jaga raisha esok..

dan aku..masih berjaga sambil melayan lagu =)

No comments:

Post a Comment