Monday, November 22

3 hari ikut kakeja dengan abg balik kedah..rumah kakeja kat sane,jitra..
ade kenduri..aku dengan2 adik2 saje ikut..sebab cuti ni ktrg tak pegi mane pun..
dan aku memang suke pegi sane.nyaman..weeeee~

sampai2 je aku dgn ep terus pegi belakang sebab excited sangat..hehe..
camera pun lupe nak amik..tapi gambaranye cmni la..;
nyaman kan duk sini =)

ahad ktrg ade kenduri sepupu kakeja kawin..
tak sempat nak amik gambar sebab cuaca panas dan tak selesa nak posing2..so,lupekan je la wey...

malam tu aku pegi jumpe kawan aku yg memang selalunye aku kan pegi jumpe die bile ke kedah..sebab mase ni jela ktrg akan jumpe..disebabkan die keje,aku pegi la melawat die kat sane..ktrg sembang2 kejap..amik gambar jp..pastu kis2..balik..=(

love u bebeh!

*dah balik rase sedih pulak..






pagi tadi ktrg gerak balik..selamat sampai...=)
untuk najihah borhan; nanti erk..special for u laling..hehe

No comments:

Post a Comment