Thursday, November 11

BBQ sem 2

aku nak kemas baju sebenarnye..sbb dah cuti! tapi aku saje gatal nak stay sini lagi.hehe..dan semalam sari7 no79 buat bbq..aku buat untuk clssmte,tapi ramai yg dah balik..so,open jela..ade la dalam 20 orang kot datang..classmte tak sampai 10 orang datang..takpe2..janji ade yg datang..
dan for sure la orang2 penting datang..hehe..LIKE! =)
makanan pun cukup2..ayam+sosej+spegati+makaroni...alhamdulilah..tak kurang tak lebih...
sory kat 'dia' sbb tak dapat layan sepenuhnye=(...tapi adat la tuan rumah,banyak keje kena buat...kawan2 lagi kena layan..tapi pape pn,time kasih sangat sbb dtg ye yunk!...
kawan2 clas lepak lame.ratah2 ayam lagi..tambah2 c gendut..hahaha..duk sembang2,lagi pn dah nk cuti..dan si 'dia' balik awal.ade hal..
aku tak sedar sampai pukul berape..last,ktrg gotong-royong kemas rumah..buat acara basuh motor jap...pastu memebe2 rumah sume kuar...di sebabkan sebab2 yg tertentu,aku stay je kt rumah...=)
kerana kepenatan yg amat sangat..letak je kepala,mesej2 jap,terus tak sedar...zzzzzzzzzzzz''''''

No comments:

Post a Comment